torsdag 6 januari 2011

BAKHALT

Jag hoppas verkligen att snön och vädret inte är så här den 28:e februari mellan Sälen och Mora! Mitt självförtroende har fått sig en törn ikväll efter ett träningspass på längdskidor i Stackedala. Det var inget fäste och man behöver nästan ha en lift om man ska ta sig runt elljuset där med bakhala skidor. Halva varvet, ca 1 km, går uppför. Efter 3 varv vallade jag om från rött till gult och det blev bättre. Men för att se det från den ljusa sidan så blev det ett rejält pass och pulsen var HÖG! Om man ska se något från den mörka sidan så är det elljuset i Bockeboda! Där var det beckmörkt trots att deras hemsida lovar elljus mellan 17-20 tisdagar och torsdagar. Jag hade pannlampa med mig men där går gränsen....jag är ju i själva verket väldigt mörkrädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar