söndag 22 maj 2011

Aldrig riktigt nöjd...

Åhhh, vad jag är trött på mig själv! Idag har jag sprungit tjejmilen i Hässleholm och var faktiskt den som korsade mållinjen först. Det var ju kul förståss.....men genast börjar mina negativa tankar snurra. Jag"dissar" mig själv genom att tänka att; tiden var inget att skryta med, dom bästa löparna sprang troligen i Göteborg igår och vilade därför idag, det var ingen tidtagning, kanske var det ingen annan som ville vinna mer än jag, det var bara jag som toksprang och alla dom andra tog det lugnt.....

Jag (och säkert många med mig...) behöver skärpning och ska faktiskt vara nöjd med vad man presterar! Det gäller att inte flytta målet för fort efter att bollen är inne.
Nej, njut istället lite längre av att faktiskt ha gjort ett mål!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar