tisdag 24 maj 2011

"Pimp my bike"

Nu är cykeln uppklädd för många långa mil. Dyra små väskor har inhandlats och monterats på. Den väskan som sitter under sadeln är ett kit med verktyg och slang för att fixa en eventuell punka. Men....jag tror jag måste få lite undervisning i slangbyte, åtminstone till bakhjulet... Men jag har iallafall kommit en liten bit på vägen om jag har det som behövs för det. Och sen ser det ju otrooooligt proffsigt ut..
I den lilla väskan vid styret har jag mina viktigaste förnödenheter! Läppstift, mobilen, så att jag kan svara på viktiga SMS och facebook:a under färden... ;-) och ett och annat digestivekex för lite extra energi.....

Lampor fram och bak är också nödvändigt eftersom jag ska starta i Motala ca 00:30.


Duktig höna
Vår duktiga lilla höna som ligger i väntans tider har 2 ägg under sig (tror vi) och om vi har räknat rätt så ska det vara färdigruvat om 1½ vecka. SPÄNNANDE....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar