söndag 8 maj 2011

Vilken härlig födelsedag

Min 40:e födelsedag firade jag genom att göra det som jag brinner för. Jag sprang så klart!! Och jag gjorde det tillsammans med 800 andra löpare på Humlestafetten. Laget jag sprang i var givetvis Ryssbergets damer och det var ett härligt gäng av glada positiva löptokiga tjejer precis som jag.

Ryssbergets IK:s damlag

Humlestafettens hemsida

På kvällen blev jag firad av familjen och det var ett sånt där mysig lugnt kalas då vi bara åt och umgicks. Kvällen var såååå fin, så som den bara kan vara i maj.

Tar i för allt vad tygen håller för att blåsa ut ljusen
(där var ju så onödigt många.....!)
Tack för presenter, blommogram, hälsningar på FB, SMS och alla grattiskramar på stafetten igår. Det var ganska mysigt att fylla år igår....trots att det var min 40:e födelsedag.
Sedan var det någon på jobbet som påminde mig om att man faktiskt får 6 fler semesterdagar per år när man fyllt 40! Det fick mig plötsligt tycka sååå synd om alla ni som fortfarande har några år kvar innan ni fyller 40. Men ni kan vara lugna....Snart är ni också här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar