torsdag 16 juni 2011

Jag är lyckligt ovetande .....

......om över hur kroppen kommer att kännas efter sisådär 20 mil runt Vättern. Skavsår? Ryggont? Domnade fötter? Eller så är det som vanligt något nytt problem som jag inte kunnat förutspå.
.


Jag kan berätta att fjärilarna har börjat flyga. Och dom blev inte lugnare när ordförande i Degeberga Cykelklubb tyckte att jag skulle cykla i deras tävlingskläder. Huuujeeeda MIG, vilket ansvar....Jag får väl ha en överdragsjacka som jag får ta på mig om jag blir tvungen att bryta. Men det ska jag ju så klart inte, bryta alltså.
Ett av dom största orosmomenten är att jag ska starta mitt i natten. Jag kommer ju vara klart minus i sovkontot redan vid start!!! Så nu tror jag att jag ska sätta in några extra timmar på det kontot och gå och knyta mig redan. Detta är ju sista natten.

Natti Natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar