torsdag 2 juni 2011

Lite bilder från Brösarp

Idag har vi varit i Brösarp och sprungit Gullviveloppet. Det är verkligen ett jättemysigt lopp för hela familjen. Men det är en väldigt tuff bana, och Brösarp lever verkligen upp till sitt rykte "att vara backigt"! Eftersom det var fint väder OCH för att det egentligen är cykelträning jag borde ägna mig åt, så tog jag, just precis, cykeln dit och hem. Och det är ju faktiskt inte så långt härifrån, 17,9 km för att var exakt. Mycket nerför dit, och MYCKET uppför hem!

Trion gör sig redo! Noa....VAD GÖR DU I MIN PLÅNBOK??

Linn kämpar i gräsbacken precis efter start!

Noa i samma gräsbacke

Också jag med.....


Upploppet.
Nej, jag lyckades inte springa om honom men ack vad jag försökte... ;-)

Go och gla kexchokla......

1 kommentar:

  1. Visst är du go och gla kexchoklad...Grattis till ännu en vinst :-)
    Kram Madde

    SvaraRadera