fredag 19 augusti 2011

Nu är jag hoppfull

Noa

Även om jag tror att silvertiden (2,38) på Lidingöloppet kommer att vara omöjlig i år så är ju ändå hoppet det sista som lämnar en....
Efter ett långpass med "Järnviljan" igårkväll blev jag lite stärkt i mitt självförtroende. Även om det var grymt jobbigt bitvis, så vet jag att det blir lite mindre jobbigt nästa gång. Vi sprang runt Råbejöfssjön och vilken idyll det är på sträckan mellan Balsby-Österslöv-Ekestad! En runda som jag verkligen kan rekommendera. Sedan får jag alltid en liten sting av av avundsjuka när man ser dessa fina hus med minutiöst skötta trädgårdar. Inte ett ogräs, Blommade blommor i fantastiska rabatter, stensatta uppfarter utan ett enda grässtrå (misstänker RoundUp där....) Men både jag och Lotta konstaterade snabbt att dessa husägare kan OMÖJLIGT vara lika vältränade som vi (!?). Man får helt enkelt välja här i livet; träning eller luka rabatter ;-)
Vi fick iallafall njuta av en härlig sensommarkväll och jag tänkte på hur kallt, blött och jobbigt det var på träningarna vintras.






Ja måste visa mina nya fina skor. Ett par Asics Nimbus. Inköpta från England för mindre än halva priset av vad dom kostar här i Sverige. Ett par snygga NIKE tights, ett par Nimbus, gratis strumpor och  frakt för 1200 riksdaler! Det kan man kalla billigt!

Länk till sidan där jag köpte mina skor

Jag kan inte låta bli och undra vad det är dom tar betalt för här i Sverige......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar