söndag 14 augusti 2011

Söndagseftermiddag i Åhus


Det blev lite triatlon i Åhus idag trots den envisa förkylningen. Jag var inte särskilt sugen på det i förmiddags men jag gav mig av iallafall. Och det var som vanligt KUL! I år kändes dom 2 milen på cykeln väldigt korta. Men min hjärna är väl inställd på att när baken hamnar på cykelsadeln på ska den sitta där LÄNGE, LÄNGE.... Under min cykling idag funderade jag på hur mycket det betyder om man får support i form av hejarrop och att man hör sitt namn när man tar sig förbi en publikklunga. Man känner sig lite extra stolt över att det faktiskt står någon där som hejar på just mig. DET ska jag tänka på nästa gång jag står på åskådarplatsen. I fredags var jag hemma i Hässleholm. Det var festival och min gamla bästis från tonåren var hemma från England. Vi har inte träffats på 9 år ! Och jag måste erkänna att jag var lite nervös innan. Skulle hon ha förändrats, har JAG förändrats? Tänk om hon klandrar mig för att jag inte fått tummarna loss och hälsat på i England. Men när vi väl hade kramat om varandra så kändes det som att det var igår som vi sågs. Härligt!! Det blev en supertrevlig kväll med många skratt och möten med gamla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar