tisdag 28 februari 2012

Nu är det avgjort!

Idag är det slutgiltliga testet avklarat. Testet som skulle avgöra start i Vasaloppet på söndag eller inte. Så i förmiddags gav jag mig ut på 23 km rullskidor för att känna hur foten kändes både under och efteråt. Att åka rullskidor på foten är helt klart möjligt. Inte smärtfritt men inget jag inte kan stå ut med. Efter kylning och några timmar senare är foten helt okey, dvs som den var innan passet. Så nu är det avgjort! Jag kommer att stå på startlinjen i Vasaloppet på söndagmorgon klockan 08:00. Och jag ska kämpa och svettas och skratta och plågas ända fram(förhoppningsvis) till Mora. Jag är så glad!!

3 kommentarer:

  1. Alltså,,,,,du är inte klok,,,,,,,men jag önskar ett STORT LYCKA TILL,,,,och bryt om skånken känns för jäklig älskade syster
    Kramar/Camilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till på Söndag, tror att jag sitter framför TV:n med en varm kopp kaffe. Mvh Fredrik Engdahl

    SvaraRadera