fredag 9 mars 2012

Nytt mål, nya utmaningar

Nu är snart en veckas skidsemester i Sälenfjällen slut. Jag har kunnat åka skidor utför trots lite ömma muskler efter Vasaloppet i söndags. Första dagarna hade vi strålande sol och vi kunde sitta på uteserveringen på botten av backen och sippa på gluhwein. Sedan kom snön i mitten på veckan, behövlig i och för sig, men jag hade föredragit solen. Idag är snön lika tung som mina ben..... Min fot känns otroligt bra. Nu ska jag sätta gång med löpningen när jag kommer hem och jag hoppas innerligt att även det kommer att gå bra. Nu när vasan är avklarad är det fokus på träningen inför Ironman i augusti. Jag har ännu inte vågat anmäla mig men jag ska ta tag i det också. Det är ingen billig historia....440 euro ! Jag var helt övertygad att det var felskrivet men ack nej....Nej nu ska jag ut i pisten och ta dom sista åken innan vi ska på fondueafton på topprestaurangen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar