torsdag 24 maj 2012

Påfyllning av energi

Det är såååå skönt att krypa ner med underbenen i iskallt vatten efter ett svettigt långpass och med en banan och ett glas Oboy blir återhämtningen en njutning.

Jag har inte kunnat låta bli att "snegla" på startlistan på IronMan i Kalmar. Så trots att jag har tänkt skjuta upp starten till nästa år så finns det ändå tankar som "-kan hon så borde jag kunna". Jag tror att jag har uthålligheten att genomföra det men frågan är om ryggen pallar ett maraton efter 18 mils cykling i nuläget. Vi får väl se.......Antingen så startar jag i IM eller så gör jag det inte....som Pippi skulle ha sagt ;-)

2 kommentarer:

  1. Det är bättre om du gör det i år eftersom nästa år i augusti så är det 10mila SM i Stockholm. mvh fredrik e

    SvaraRadera
  2. Kanske det kanske....Nu är jag ju ingen ultralöpare, men man ska aldrig säga aldrig... Men 10 mil är väl i allra högsta grad något för dig!

    SvaraRadera