lördag 23 juni 2012

Ändrade planer


Jag hade ju planer på att springa Båstad marathon i sommar, men jag har ändrat mig och istället blir det Team Blekinges Kustmaran i vackra Kristianopel. På lördag den 30/6 är det tänkt att jag ska jag knata 42 kilometer på en vändbana (som jag egentligen inte gillar att springa), men förhoppningsvis kommer utsikt och lite annat kompensera för det. Det ska bli kul och jag är grymt sugen på att springa långt. Jag känner mig väl färberedd och tänker minsann kapa några minuter på mitt personbästa (3,42 Växjö Marathon 2011). Så det så!

Midsommarafton firade vi i "Riverhouse" och hade som vanligt hur trevligt som helst! Som traditionen är så var det lite lekar och i år var temat "På minuten"  Som den tävlingsmänniska jag är så gäller det givetvis på liv eller död.


Foto: Stilstudie på att Flytta PastaPenne med hjälp av ett spaghetti.

Tyvärr skulle jag börja arbeta kl 21:30 så för min del blev kvällen ung och natten väldigt tröttsam.....
Tack N och D för trevligt sällskap och Go mad, möed mad och mad i rättan tid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar