måndag 12 november 2012

Ny pannlampa


Nu har jag tröttnat på min nuvarande pannlampa och insett att jag kan få en betydligt bättre lampa utan att behöva hosta upp flera tusen riksdaler. Efter att ha googlat på ämnet, läst olika forum och recensioner blev valet till slut Silvas X-Trail. Den är liten och nätt och går på utbytbara batterier och har ett extra fäste med till cykelstyret. Batteridosan är såklart lite större än på den lampan jag har nu, men å andra sidan så kan jag bära den dosan runt midjan om den känns för tung på huvudet.
 
Så här ser ljuskäglan ut med min gamla Everestlampa i prisklassen 300 kr
 
 
Så här ser det ut med Silvas X-Trail
 
 Pannlampan beställde jag på Pölder Sport i onsdagskväll och i fredags hade jag den hemma! Det kan man väl kalla snabb leverans!
PRIS: 695 kr (ordinarie pris 999 kr)
Nu ska jag bara få bukt med min mörkrädsla sen ska jag recensera den "på riktigt"..... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar