torsdag 27 juni 2013

Det får bära eller brista.....

Det blir start i Kustjagaren på lördag, trots att tån inte är riktigt okey. Lotta Järnviljan har lovat på heder och samvete att hon inte slår ihjäl mig ifall jag måste bryta. Hade det varit 26 km löpning i ett sträck hade jag inte ens funderat på att starta. Men nu när man växlar mellan löpning och simning plus att löpningen nog inte är möjlig att utföra i vanligt tempo med tanke på den utrustningen som ska bäras (våtdräkt, ryggsäck, blöta skor på fötterna etc) så finns det en chans att jag kan stå ut med smärtan. Jag testade att springa 5 km igår och jag kunde springa hela tiden utan större problem men problemet kom idag....:-(
Men nu är det färdiggnällt! Jag startar! Med bästa Lotta! Och vi ska ha kul och förhoppningsvis ta oss ända fram till Karlskrona!

2 kommentarer: