fredag 13 september 2013

Amazonas runt husknuten....

 
 
Min bäste son!
Denna veckan har jag haft förmånen att få sällskap på mina löparpass. Då vill man ju givetvis välja runda med omsorg. I mina hemtrakter är det inte så svårt! Det är en fröjd att löpträna här!
Om det är någon som tvivlar på att detta verkligen är Skåne så kan jag garantera att DET är det!
Backrace mellan mig och sonen. Jag kom tvåa ;-)


Traillöpning i Degebergas eget Amazonas: Forsakar
Bästa Lotta "Järnivljan"
 Ha en härlig helg alla! Och glöm inte att njuta av höstlöpningen!
 



2 kommentarer:

  1. Öronproppar är ett måste för mig när jag simmer. Jag blir till och med yr av att simma i bassäng uta öronproppar. De gånger jag har glömt simpropparna hemma har jag simmat med vanliga skumproppar och det fungera bättre än utan. Tycker dessutom att det är mycket skönare att simma med öronproppar. Man slipper få vatten i öronen som inte vill komma ut efteråt. Med proppar koncentrerar mig bättre på simningen och andningen.

    SvaraRadera