fredag 10 januari 2014

Ny pannlampa

Jag brukar inte göra reklam här men det här måste jag bara berätta! Jag säger bara Pölders Sport! Jäklar vilken bra service! Jag köpte nämligen en Silva pannlampa i deras Web shop i november 2012. För två veckor sedan slocknade plötsligt samma lampa, mitt ute på den mörka skånska landsvägen!  Jisses vad svart det blev! Pannlampan var totalt död! Det fanns inget annat att göra än att ringa efter skjuts!
Typiskt! Precis när det magiska "garantiåret" passerat, ja då går de tekniska prylarna sönder  (det är nämligen inte första gången!
Senare samma kväll letade jag upp kvittot och bruksanvisningen.  I bruksanvisningen stod det att Silva lämnade 2 års garanti (!) och att man i de fallen skulle vända sig till återförsäljaren.  Sagt och gjort!  Ett mail till Pölders kundservice om en fråga hur jag sjulle göra och vips ett svar med en bifogad returetikett som innebar gratis frakt tillbaka till Pölders. Jag postade paketet på torsdagen och på fredagen fick jag ett mail från Pölders där de undrade om det var okey om de skickade den "nya förbättrade versionen" av samma lampa? Tacka sjutton för att det gick bra! ! Måndagen efter var det trettondagen men på tisdagen hade jag en splitter ny Silva Cross trail II .

 
TACK FÖR DET PÖLDERS SPORT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar