måndag 18 augusti 2014

Det är fult att ljuga...

Jag for med osanning igår....Jag skrev i mitt inlägg att det bara var två minuter upp till en Hawaiislot. Ni som läste det vet att jag yrade om BajaMaja besök och "tänk om" osv.....
Men jag skyller på att jag fortfarande var (är!) hög på Ironmanångorna och ber om ursäkt.. Det hade inte räckt med ett mindre BajaMaja besök för att nå Sussies resultat. Hon var ju HELA 11 minuter före mig i mål! Jag vet inte hur jag läste resultatlistan igår!?! Nu är min tunga inte svart längre hoppas jag...

Idag är det två veckor till ÖtillÖ. Och nu ska batterierna laddas om.
Jag kommer att dricka Ingefäraavkok, äta massor med rödbetor och typ bada i handsprit för att inte drabbas av alla förkylningsvirus som kommer att explodera nu när skolorna startar. Immunförsvaret har definitivt fått sig en törn efter urladdningen i lördags och behöver nog lite hjälp i sitt arbete.

Min omgjorda våtdräkt är återigen inlämnad till skräddaren. Han skrattade lite när jag kom igen men verkade tycka att det är lite roligt med ett nytt material att jobba med. Denna gången ska han göra två stycken innerfickor av de avklippta benen samt förstärka neoprenet på insidan av låren där det nästan har gått hål av all löpning i dräkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar