fredag 2 september 2016

Vad var det nu jag skulle göra på måndag....

Det börjar närma sig nu....ÖtillÖ är på måndag och jag kan räkna upp minst 10 ställe som jag har ont på...Jag är till och med tveksam om jag överhuvudtaget kan springa..
Varför är det så? Alla pratar om mental träning och målbilder och mantra som:" Jag är stark, jag är inte rädd, jag kan simma, jag kan springa" Pyttsan...jag har aldrig känt mig så klen som nu

Nej, min strategi är förträngning....Jag åker upp till skärgården på några dagars semester och på måndagmorgon när klockan ringer vid 03:30 så får jag hoppas att jag kommer ihåg vad det var jag skulle göra..
Men innan jag glömmer vad jag ska göra i 08-landet så packar jag ner följande:
Våtdräkt
Simglasögon
Paddlar
Vattentub
Liten midjeväska
3 energigels
Dolme
Vadvärmare
Ullstrumpor
Ulltröja
Trailskor
Gummilina
Första förband
Visselpipa

1 kommentar: